מדיניות ביטולים

דרכי ונהלי שינוי וביטול הזמנות שנעשו דרך אתר גרנד הוטלס:

שינוי הזמנה:

שינוי בהזמנה לא ניתן לבצע ישירות באתר. לקוח אשר ביצע הזמנה וברצונו לשנותה, יעשה זאת דרך אי-מייל למחלקת הזמנות או טלפון ישירות באמצעים הבאים: אימייל, Reservation@Grandcourt.co.il: טלפון לבירורים: . 02-5917779

ביטול הזמנה:

לקוח אשר ביצע הזמנה דרך האתר, יקבל שם משתמש וסיסמא על גבי אישור ההזמנה שביצע.
ביטול ההזמנה יתאפשר מכל עמוד בית דרך הקטגוריה " תיק ההזמנות שלי" בחלקו התחתון של עמודי הבית , הלקוח יידרש להזין במקום המתאים שם משתמש (כתובת דוא"ל ) וסיסמא שקיבל יחד עם אישור ההזמנה .
לאחר הזנת שם משתמש וסיסמא יתאפשר ביצוע ביטול ההזמנה באמצעות כפתור "ביטול", וזאת במידה וההזמנה עומדת בתנאי הביטול של המחירון.
ביטול ההזמנה מותנה במדיניות ביטול שהוגדרה בתקנון.
במידה וההזמנה אינה עומדת בתנאי הביטול, וכפתור הביטול אינו מופיע ב"תיק ההזמנות שלי", יש ליצור קשר עם המלון המוזמן או עם מחלקת הזמנות בטלפון 02-5917779 או באמצעות שליחת אימייל לכתובת , Reservation@Grandcourt.co.il.

דרכי ביטול:

ניתן לבצע ביטול הזמנה שנעשתה באתר באמצעות מסירת "הודעת ביטול";
"הודעת ביטול" – הודעה שהמזמין מסר בכל אחת מהדרכים שלהלן, ואשר כוללת את שם המזמין ומספר תעודת הזהות שלו, ואם הודעת הביטול נמסרה בעל פה, גם פרט מזהה נוסף עליו הוסכם בזמן עריכת ההזמנה.
ניתן למסור הודעת ביטול בכל אחת מהדרכים הבאות:
א. בע"פ – בטלפון שמספרו 02-5917779  או בהודעה בעל פה במקום העסק, בכתובת: רח' סינט ג'ורג' 15
ירושלים 91002.
ב. בדואר רשום לכתובת: רח' סינט ג'ורג' 15 ירושלים 91002.
ג. בדואר אלקטרוני  Reservation@Grandcourt.co.il
ד. בפקס שמספרו – 02-5917778.  יש לוודא את הגעת הפקס בטלפון שמספרו 02-5917779
ה. באינטרנט- דרך "תיק ההזמנות" באתר גרנד הוטלס: https://www.grandhotels.co.il/be-login.aspx?lang=heb;
לשאלות/ בקשות/ בירורים נוספים, אנא השאירו הודעה ב-'צור קשר' או התקשרו למחלקת ההזמנות שלנו בטלפון 02-5917779  ונחזור אליכם בהקדם.