דירוג משוקלל
4.6 / 5
איכות השירות
4.7
ניקיון המלון
4.7
מזון ומשקאות
4.4
חדרים
4.5
תמורה למחיר
4.5
+ הוסף חוות דעת
05/05/2016
5/5
תמיד חוזרים לגרנד ביץ לאירוח. מדוע? כי השירות והחדרים מעולה. תמיד תמיד אנחנו מרוצים. יש יותר כיף מזה להיות במלון ולצאת מרוצים.
27/04/2016
5/5
התארחנו 2 משפחות ב 3 חדרים בליל הסדר. סדר הפסח היה נחמד מאוד, ניהול ההגדה של ידי הרב היה מרשים ומהנה. השירות בארוחת החג ושאר הארוחות היה אישי ומפנק. השהות במלון הייתה מעולה. הנוף לים מקסים.
08/04/2016
4/5
מלון נעים, נקי, קרוב למרכז.
13/03/2016
4/5
המלון היה די לשביעות רצוני טוב שהיה בו בית כנסת ושקט וצוות נחמד ןאדיב ארוחת הבוקר מגוונת וטעימה
06/02/2016
4/5
שרות מעולה מאוד. אוכל סביר.האחראי על חדר האוכל מקצועי ואדיב תמורה מעולה למחיר
06/02/2016
5/5
יחס בקבלה נעים מאוד. ביקשנו להישאר שעה נוספת לא הייתה שום בעיה. ההיפך התקשרו אלי ואמרו לי שאם אני מעוניין ביותר משעה אין בעיה. זה מלון הבית שלנו בעשר שנים האחרונות. לפחות פעם בשנה אנחנו מתארחים במלון.
05/02/2016
4/5
היה נחמד לא יכולנו להישתמש בבריכה משום מה
20/01/2016
5/5
העיצוב בחדר מאד יפה. השירות אדיב. רק לריח המלאכותי בכניסה הייתי מחליף בשמנים אתריים אמיתיים. אשמחלייעץ אם תרצו.
26/12/2015
4/5
אני ורעייתי אורחים מאוד ותיקים של המלון. איכות השירות, החדר והצוות מעולים, ולכן אנו אוהבים להתארח במלון.כל שנה מאידך נאלצנו להמתין המון זמן לארוחת בוקר בכניסה לחדר האוכל. בעייה נוספת ומעיקה תמיד היא שלמלון אין חנייה מסודרת לאורחים וחבל. זה מחייב אורחים כמונו המגיעים מרחוק ברכבם הפרטי למצוא חנייה מוסדרת ולשלם על כך מחיר דיי יקר. שבוע טוב לכם
19/12/2015
5/5
נהנו מאוד